onsdag 1 februari 2012

Dagens Vera...

I stället för dagens mamma, blir det en dagens Vera. Vi kollade lite på dator och hamnade på en "modeblogg" där vi såg massa dagens... Sen började Vera posera så därför fick det bli en dagens Vera!! Sötnosen..

Mammas troll/gullunge<3
Idag gick jag och Tyzon och lämnade Vera på dagiset, ville kolla ungefär hur lång tid det tar.. Det gick jätte bra att gå dit, dock protesterade magen lite på hemvägen... 
Nu sitter jag som förslappad i soffan och tänker på att jag borde laga lunch, städa, fixa, plocka i ordning innan jobbet.. men jag orkar inte.. 
Till lunch blir det pasta med lax och kantarell sås.. gött 
ha en bra onsdag!!

1 kommentar:

  1. haha , gullungen! man får vara försiktig då man märker hur mycket de tar efter :)

    Mums, jag vill oxå ha det till lunch ;)

    SvaraRadera