söndag 5 februari 2012

Hejdå sköna söndag...

Innan frukost bakade jag och Vera en kaka, den blev ju sådär, men godkänd. Sen blev det lek, tvätt, nya gardiner. m.m.
Jag och Vera.. Jag har mina nya jeans på mig;) Highwaist jeans.. funkar perfa!

magbild.. den börjar bli stor nu!

Dagen rullade på och vi var ut en sväng till väderstad och åt lunch! Sen var vi en sväng förbi mjölby. När vi kom hem sen var det bus och lek, mer tvätt och sen sängbäddning. Till middag var vi lata och tog hem mat. Fast vi skulle bli bättre på det här. Det här var min enda hel lediga helg den här månaden.. Så jag har njutit massor. I veckan kommer min mor hit, ska bli så mys. Och lördag får vi oxå fin besök. Så den här veckan kommer bli toppen. ( ps, förutom att jag måste ringa försäkringskassan och redan ut hur man ska fylla i deras j-la papper, som alltid ska krångla).
Nu ska jag äta färsk ananas och titta lite på tv innan jag ska ta natt:)
Kram

4 kommentarer:

  1. Du är så fin 💗 hur jobbar du på fre? Fika på e-house? Puss

    SvaraRadera
  2. Det som ser ut som frågetecken skulle vara ett hjärta :) <3

    SvaraRadera
  3. ja, nu är magen riktigt stor :D <3

    SvaraRadera
  4. Kaka till frukost, det låter lyxigt, men vad gör man inte när man ska hinna äta för två;)
    Vad fin du e mamma Mickan.
    Puss

    SvaraRadera