tisdag 31 januari 2012

Nu är vi hemma.. men jag tänkte visa hur er hur duktig vera är på att åka!!

Så här får ni se lite filmer, korten kommer en annan kväll..
 Här är det det första dagen och Vera går/springer i pjäxorna vilket inte är så lätt;) Alla som åker skidor vet hur det är.. hihi


Här åker min sötis skidor, hon är så duktig!!
 Det finns lite kort oxå, från veckan i stöten men får visa dem en annan dag.. är helt slut nu. Jobbat idag och ska jobba i morgon. En dag tillbaka och det känns som man aldrig varit därifrån... dock saknade jag Vera mer än vanligt i dag när jag jobbade!!! Nu är det morgon dagen.. lägga upp en film tog längre tid en vanligt i går.. så det fick bli nu i stället.. jobba idag gick bra, det var kul. Nu ska jag laga middag!!
Kramar

2 kommentarer:

  1. Nu kan Anja Pärson lägga av
    här kommer hennes efterträdare
    Jätte duktig kramar
    Tycker Kais

    SvaraRadera
  2. Ja hon var jätte duktig. Naturbegåvning :) Man märkte att hon ville upp igen ;)

    SvaraRadera