fredag 24 februari 2012

Man kan inte vända ryggen till..

Jepp, så är det, ibland i alla fall. Vera  hade ätit frukost klart och jag åt min macka. Så Vera gick snällt från bordet och gjorde direkt nåt hyss, tror hon ramla, så hon kom in till mig och pekade på benet och var lite ledsen, så fort jag blåst så hoppade hon ned och sa försiktig!! Ja, sa jag, var försiktig. och Vera sa ja! Sen hör jag ett brak och sen skrik. Så jag släppte mackan och sprang till vardagsrummet.
Då såg jag att Vera "satt fast" i stolen. Hon har alltså klättrat uppi dock stolen och stått i den och den höll inte för henne så hon brakade igenom!! Hon blev nog mest rädd! Men det kunde gått illa,och den är synd på stolen. Hoppas att den går att laga!!
Ha en bra fredag, jag ska jobba kväll!!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar