torsdag 23 februari 2012

morgonmys och bollibompa..

Precis som rubriken säger.. min prinsessa hoppade upp ur sängen efter en mini stunds mys, hon hoppade upp och tände lampan, sen hoppade hon tillbaka.. så det blev lite mer mys, fast med en stark lampa i ögonen..Sen skulle vi upp.. bollibompa, fast egentligen ville hon se pippi fast det fick hon inte nu.
Tittar på bollibompa.
Kollar vad jag sysslar med, och undrade om jag inte skulle sätta mig bredvid och hämta filt. Här i allafall Veras nya pyjamas! Hon älskar den. 
ha en bra torsdag allesammans...


3 kommentarer:

  1. Inte kan Sveriges nya prinsessa mätas sig med
    Erikssons finaste prinsessa.Ha en bra dag
    Kramar Gammelmormor

    SvaraRadera
  2. Vilken fin! Jag älskar pyjamasar, dom är alltid mycket finare än dom vanliga kläderna tycker jag.
    Kul att du bloggar lite oftare nu och grattis till bebisen i magen! Spännande!

    SvaraRadera
  3. Ja fy det var hemskt. Men som tur var va de inte långvarigt! :)

    Mitten av april har jag BF :)
    kram

    SvaraRadera