måndag 13 februari 2012

Nu dyker vi...

I helgen var vi till Norrköping och hälsade på Iza och Robin. Äntligen fick vi arslet ur vagnen och fick tid att åka dit. Vi hade en trevlig dag och det slutade med att vi stannade även över melodifestivalen. Super nice.  Vi höll dock inte på att komma hem pga att bilen krånglade lite eller backluckan krånglade.. Men till slut rullade vi hemåt. I söndags var det jobb på schemat för mig. Det var en lugn dag, men lite folk var det allt. I dag har jag varit ledig, så jag och Vera har varit till simhallen och badat. Den här gången var vi ännu mindre i "barnpoolen" än förra gången.. Vi simmar och hoppar.. Hon älskar att hoppa. Hon hoppar och sen "simmar" tillbaka till kanten igen för att gå upp och hoppa igen. Efter badet åt vi lunch där, sen knatade vi hemåt, Vera somnade i vagnen och jag bar upp henne. Sen sov hon en stund och jag hann plocka lite.
Idag har vi skrivit papper och det ska bara postas och sen väntar vi på svar;) Sen blev det städning, skulle behövas en storrensning. I morgon kommer det någon och ska kolla på min snowboard oxå, hoppas att den blir såld!!!
Jag är såå sötsugen hela tiden, har kakor i skåpet.. tror det blir så att jag nallar en eller ska jag kunna hålla mig?...?
Hoppas att ni haft en bra måndag!!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar