tisdag 28 februari 2012

Vi ska FLYTTA!!

Nu är det officiellt, vi ska flytta! Vi var och skrev på papprena i dag:) Det kommer att bli så bra! Vi flyttar i månadsskiftet mars/april. Så nu börjar vi packa och rensa!! Vi ska flytta till en större lägenhet i stan. En 4:a så att barnen får varsitt rum. Härligt!!
Idag har jag varit ledig. Iza har varit här och lekt med Vera och mig. Vi gjorde hemma gjord sushi till kvällsmat, Peter är inte så förtjust i det så han åt pannkakorna som var kvar från lunchen. Sushin blev helt ok.

Fast det känns lite som mycket jobb för lite, nästa gång blir det köpt sushi;) Men nu har vi provat i alla fall, det var andra gången jag gjorde sushi hemma, men då hade vi lite problem med riset... Nu blev det bra.
Nu ska jag fortsätta titta på house och så ska jag äta lite vindruvor till!!

Kram

2 kommentarer: