måndag 6 februari 2012

Lånetelefon...

I morse var jag duktig och ringde försäkringskassan och telkön var inte lång, kom fram nästan direkt.. jippie.. Så svarar en väldigt uttråkad snudd på redan bitter röst- Henrik... och jag säger hej.. och så säger han igen hallå, och jag med, sen han igen- hallå och så vidare.. sen lägger han på!! Vad f-n tänkte jag, sen förstod jag att det kanske är nåt på tok med min telefon så jag ringde Peter och samma sak där, han hörde inte mig.. F-n.
Så efter att jag lämnat Vera så åkte jag till Elgiganten för att lämna tillbaka min eltandborste som jag fick i julklapp, den har oxå gått sönder, gick inte att ladda inget.. så det blev en ny tandborste. Sen jag blev gravid så kan jag inte borsta tänderna med vanlig tanborste på morgonen utan att frukosten är på väg upp.
Efter elgiganten var det bara att gå in på Ikano och 3 för att fixa telefonen. De tog då in min tel och ska skicka i väg den, tydligen fel på micken, så jag fick en lånetelefon.. jätte kul. en rosa sony ericsson. (hade säkert köpt en sådan själv om det var för några år sen) men nu är det inget för mig.. jag fattar inte den och när jag vill ändra når trycker jag på skärmen vilket inte går, och nu har jag ingens nr, men  jag har nog samma som förr. Det är super jobbigt.. inget nät har jag heller.. Tänk vad beroende man är av sin telefon.
Nu har min älskling erbjudit sig att ge mig lite massage.. och det tackar jag inte nej till.. Hoppas att alla har haft en bra måndag... Kram

2 kommentarer:

  1. jobbigt med trasig telefon å jobbigt med en lånetelefon, men snart är din tillbaka. Mitt nr har du iallafall;) i huvudet:)
    Puss

    SvaraRadera
  2. Haha flashigt med en rosa tele ;)

    SvaraRadera