söndag 19 februari 2012

mor och dotter

Nyss hemkommen från jobbet, det har varit en bra helg i helgen, den gick fort!! Jobbar nu måndag och tisdag, sen är jag ledig onsdag torsdag. 
 Vera poserar, det gillar hon verkligen, hon är för söt när hon ställer upp för kort tagning;)
 Mor och dotter poserar tillsammans, hon är ju för god, såhär såg jag i allafall ut idag!
Magen i vecka 26, tiden går fort, det är så mysigt, det är verkligen en vilding därinne <3 <3
Nu slappar jag i soffan en stund innan min familj kommer hem, Peter och Vera är på innebandy med farmor och farfar, sen kommer de hit och då ska vi äta middag.. Är hungrig nu så hoppas de kommer straxt;)
I kväll kl 21.00 börjar BB, det ser vi fram emot, hoppas att det är några roliga människor!!

Kram

3 kommentarer:

  1. Hon är för söt den lilla.Många krammar från Kais

    SvaraRadera
  2. Ni är så fina båda två <3

    SvaraRadera
  3. Jag är oxå ledig på onsdag! Ska vi ses?

    SvaraRadera