lördag 18 februari 2012

Lånetelefon igen!!

Jepp nu har jag fått en lånetelefon IGEN!! En likadan som förra gången.. jippie säger jag bara eller inte!! Vad fan om de ger mig en NY telefon ska den väl funka kan man väl tycka.. Men icke, det var ju bara att gå tillbaka med den! Så nu har jag inga nr.. igen..
Annars då.. inte mycket. Vi har köpt nytt köksbord + stolar.. sen jobbar jag i helgen;) Är helt slut,är så trött, så jag känner att jag skulle kunna sova i en vecka. Vår älskade dotter tände vår taklampa kl 6.30 i morse då tyckte hon att vi hade sovit tillräckligt länge.
Det blir väl säng dags efter mello, DEN här delfinalen var kass!! 1. Loreen 2. Daniel 3.? Det återstår att se.
Nu ska jag beställa lite kläder, det ska jag unna mig.
Hoppas att ni har en toppen lördag kväll!!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar