tisdag 14 februari 2012

Man blir så glad..

I morse när jag klädde på mig så sa Vera - mamma fin när jag klätt på mig byxor och linne, så söt, och då frågade jag henne tycker du att mamma är fin? Hon säger JA! Sen när jag tagit på mig blusen kommer hon fram till mig och tar tag i blusen och säger fin mamma.. Man blir så glad, det värmer hela kroppen när ens dotter säger så!! I dag har jag jobbat och Vera har varit på dagis, det var ett tag sen hon var där så hon hade varit glad och det hade varit full rulle hela dagen. Hon var inte jätte sugen på att följa med hem i dag. Nu i kväll trotsade jag spösnön och cyklade ned på stan hade bestämt fika med  Marina och vi brukar alltid få ställa in fikat, så i dag kunde jag inte ställa in.. så därför trotsade spösnö. Vi hade en trevlig liten stund på espresso house. Tack för det!! Sen cyklade jag hem i stormen.. Vi firar inte jippot allahjärtans dag.. men vi har en mys kväll med räkor och aioli och vitlöksbröd.. dock inget vin, det fick bli saft i stället.

Jag har förresten fått en ny mobil, min gamla gick tydligen inte att laga så jag fick en ny, likadan:) Så nu har jag alla nr tillbaka.
I morgon ska jag till BM, det ska bli spännande, hoppas att magen mäts så att man kan få jämföra med förra gången.

Nu ska jag fortsätta se på house.

Kram

1 kommentar:

  1. Firar heller inte någe vidare på alla <3 dag bara lite god mat framåt kvällen. OHH vad jag blev sugen på ett glas vin till! fick bli lite citronvatten bara...=) /sandra

    SvaraRadera