torsdag 31 maj 2012

Fullt :/

Fick höra idag att det är/var fullt på BB linköping och även BB Norrköping som de då skickar oss till... Snacka om att man blev nervös, vill ju inte bli bort skickad när man ska upp. Och var blir man skickad? Men förhoppningsvis så har många av dem fått åka hem så att det finns plats för oss. Ännu ett oros moment.. Det är verkligen ett babyboom nu!!

Idag har Iza varit här hos mig, mysigt. Vi tog en sväng till Ikea, babyproffsen och blomsterlandet. Iza följde med mig och hämtade Vera på dagis, det har aldrig gått så smidigt som idag:) Det hjälpte att ha med sig henne.
Iza var här tills för en stund sen, hon har lekt med Vera. Vera tösen slocknade i soffan..
Nu ska jag slappa i soffan, är så trött!!

Kram

1 kommentar:

  1. Första vevan min kompis ringde upp till bb för två veckor sen sa dom att det var fullt oxå fast däremot inte i Norrköping men två dagar senare när det blev dax så fick dom plats här så det kan nog ändras snabbt :)
    Jag håller iaf tummarna att ni får komma in hit!
    Hade det hänt mig hade casper kommit i bilen, haha..
    Kramisar

    SvaraRadera