söndag 20 maj 2012

Bild!!

Nu ska ni få se veckans bild;) Men först lite om vad jag gjort idag, vi har varit i Väderstad i dag igen.. nu börjar det arta sig där ute... Men idag blev det en tidigare kväll än de andra dagarna lite skönt att få komma hem i tid och lägga Vera i sin säng och på den vanliga sängtiden, imorgon är det dagis igen;) det kommer hon gilla. I dag har ju vädret varit kanon, så barnen har faktiskt lekt en del med vatten.. De älskar det:)
Nu bilderna i alla fall:
Jag, gravid i vecka 14:

Jag, gravid i vecka 39:

Som ni ser är det ju inte bara magen som växt under de här veckorna, :) men till lite försvar så är jag nog vätskefylld oxå. Nu är det ju inte långt kvar..
Hoppas ni haft en bra helg.
Det har jag.

Kram

5 kommentarer:

  1. Lycka till m förlossningen nu :-)) Kram Åsa

    SvaraRadera
  2. Det hör till att runda på sig lite men så farligt tycker jag inte att det var, du är jättefin!!
    Håller tummarna att lillen kommer snart, min bästa vän/granne ska oxå ha nu vilken dag som helst så det är spänning på hög nivå här, hehe :)
    Lycka till när det e dax iaf!!
    Kramisar

    SvaraRadera
  3. Du är jättefin Mickan och nu är det inte lång tid kvar :)

    SvaraRadera
  4. vi har likadana magar nästan ju :D Ska bli spännande å se vad vi får för små kottar! :) Den där extra vikten hinner vi gå av oss i sommar ;) Hoppas du mår bra! Kram

    SvaraRadera