onsdag 9 maj 2012

Jobbigt!!

Just nu är allt jobbigt! Det är tungt, det gör ont, man är svullen, det trycker på, man kan knappt gå, man är trött, sur, jävla fsk! Inget stämmer!! Så där!
Idag regnade det!! Vilket resulterar i att Tyzon vägrar att gå!! Palla med den hunden då! Det gick an när vi lämnade Vera. Men när vi skulle hämta henne vägrade han att gå! Den lilla ork jag samlat på mig när jag vilat gick åt där! Jag fick släpa med mig honom. Inte så kul. Hämtningen gick smidigt idag, men det blev lite gnäll på vägen hem, för tösen ville nämligen att jag skulle bära henne! Vilket jag absolut inte kan i nuläget! Hon höll mig i handen och gnällde, till sist gick hon med på att sitta i vagnen i allafall.
Nu har jag en god frukt paj i ugnen;) mumma tills i morgon.
Ha en bra onsdag kväll allihopa!
Kram

4 kommentarer:

  1. Inte så långt kvar nu, kämpa på! Puss

    SvaraRadera
  2. Tänker på dig söt! Jag ska skriva prov imorn kl 9... Kan komma upp på en snabbfika efter om du inte har nått för dig?! Kram

    SvaraRadera
  3. Pacey är lika dan men jag är ju inte gravid så det är lire lättare för mig .Kram mamma

    SvaraRadera