fredag 1 juni 2012

Dagens:

Vaknade innan kl igen, både jag och Vera. Jag sover riktigt dåligt nuförtiden. Dessutom har jag världens huvudvärk nu... Förkylningen har kommit hit med ett rejält stamp. Alla har drabbats! Fast Vera är på bättrings väg, hon har haft lite hosta och varit/är snorig. Peter har haft/ har ont i halsen och varit hängig! Det är så jag är nu. Trodde jag skulle klara mig, jag brukar göra det! Så nu sitter jag i soffan med te! Och det passar sig väldigt bra med tanke på vädret!
Kram

2 kommentarer:

  1. Tror fortfarande å en pojk :) Hoppas den kommer snart! Hoppas du slipper gå över allt för mykcet... :/ å att vädret håller sig svalt för din skull ;) Kram

    SvaraRadera
  2. Du är så fin, men lite less kanske?
    Idag har Albin varit på sin första fest;-)
    Vi kommer ner till izas födelsedag, hoppas lillen har hittat ut då:-D
    Kram

    SvaraRadera