lördag 19 maj 2012

2 veckor till BF

Nu är det två veckor kvar till beräknat BF:) Hoppas dock att fröet kommer lite tidigare. Nu idag tänkte jag på hur mycket jag tänkte förra gången jag var gravid, då tänkte jag väldigt mycket på familjen och på min familj och min uppväxt och hur jag blev uppfostrad. De tankarna har jag inte haft den här gången, men kan vara så att man inte haft den tiden den här gången, plus att man redan är mitt uppe i en uppfostran och familjelivet. Och vi älskar det!
Kort på magen kommer i  morgon:)
Idag har vi varit i Väderstad igen.. och det blir en sväng dit i morgon med, sen ska det nog vara klart. Peter var i morse en sväng och köpte säng;) Nu ska bara rummet målas, sen ska den monteras upp.
Kommer att bli såå bra. Hoppas det hinns med innan bebben:)
Nu är det fotboll på tv:n och jag dricker vatten till ära en lördag kväll som denna. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar