tisdag 15 maj 2012

Blöjfri

Jepp, nu är Vera blöjfri, dagarna har hon varit utan blöjor länge men under nätterna har hon fortfarande haft dem, fast för ca 2 veckor sen slutade vi med blöjor på natten oxå,och det har funkat kanon. Hon är super duktig på att säga till när hon vill gå på toa, eller så går hon dit själv.. sen färdig!!
Vera har sovit hos sin farmor och farfar i natt och hon ska sova där tills torsdag och då ska vi dit och lägga plattor. Klart man saknar sin lilla tös men, det är lite skönt att man får sova "hela" natten (undantag kisspauserna) plus att jag fick sova längre i morse.. gött. Annars har jag bara tagit det lugnt och i eftermiddags var det vattengympa, skönt att vara i vattnet och känna sig LÄTT, för det är precis tvärtom vad jag är just nu!
Nu i kväll tog Peter och jag en sväng till Ikea igen. Förutom att Peter går för fort,så var det lugnt på ikea. Snart är det hockey kväll.


I morgon ska det sista fixas, sen är vi helt redo för förlossning;) Så fröet är välkommen närsom nu!!
Kram

2 kommentarer:

  1. haha känner igen de där, är vi ute på promenad får jimmy stanna å vänta på mig emellanåt ;)

    SvaraRadera
  2. Fröet får allt vänta tills jag kommer hem från semestern Puss från mamma

    SvaraRadera