onsdag 30 maj 2012

Veras namnsdag:

Idag efter jag lämnat Vera på dagis tog jag en sväng till Ica maxi, köpte jord! Sen skulle jag en sväng till Ikea för att köpa krukor, men de öppnade inte förrän kl 10 så jag tog en sväng förbi jobbet, och snackade lite;)
Så idag har jag haft lite gröna fingrar när jag planterade om tomat plantorna:)
Efter dagis åkte jag och Vera till marina och Alicia och alwa! Vi gick till lekparken, det var ju en stor hit! Men när vi skulle hem bröt vera ihop, hon ville inte alls åka hem och lämna Alicia! Så den här dagen får vi göra om snart!
Så det blir en dagens på barnen i stället:

3 kommentarer:

  1. men iiii =) vad skoj med en till bloggande östgöte ju!

    allt bra?
    kramis

    SvaraRadera
  2. Grattis på namnsdagen Vera :)

    SvaraRadera
  3. grattis Vera önskar mormor Nu är det snart den 4 Mickan Kramar mamma

    SvaraRadera