söndag 27 maj 2012

Morsdag och väderstads verkens 50 års dag:)

Fick inte sovmorgon i morse för Vera, hon vill inte att jag skulle sova, Peter skulle få det;) Min morsdags present var att jag fick gå upp och mysa med henne i stället:) sen fick jag lite lotter och choklad.
I dag åkte vi ut till Väderstad för att kolla in Väderstads verken ( Tobbes arbetsplats) Det var en riktigt varm dag, men barnen gillade det, det blev hoppborg och mat. Vera ville inte rida i dag, hästarna var alldeles för stora för henne, det räckte med att titta på dem, sen kollade de på jas uppvisning. Jag Emma och Ellen gick hem till P:s föräldrar så länge. Där blev det fika när uppvisningen var klar. Måns med familj skulle åka hem sen, Måns skulle bada i sin "pool" och då följde vi med för Vera ville oxå bada. Sen grillade vi korv tillsammans med dem innan vi åkte hemåt. Har haft en trevlig helg, och  hoppas jag att vår juvel kommer i veckan:)
Så stor

Inte långt kvar nu hoppas jag

Riktigt vätskefylld nu..

Magen:)
Kramar..

2 kommentarer:

  1. såå fin i magen...spännande...en pojk tror ja...kram johanna

    SvaraRadera
  2. Vad fin du är! Klänningen är riktigt snygg, jag måste köpa lite nytt till i sommar.
    Vi hörs. Kram

    SvaraRadera