torsdag 24 maj 2012

Solat lite..

Idag har jag varit hos Marina. Hade jätte trevligt, bara snackat och slappat, gillar sånna stunder, och att vi satt ute i solen är ju ett stort plus:) Det är sånna här dagar man önskar man bodde i hus, och bara kan gå ut i trädgården. Tack snälla Marina för en riktigt mys dag.
Peter jobbade över idag, så jag och Vera har haft kvällen för oss själva, myst, bråkat;) busat, badat, ätit, ja, vi har hunnit med det mesta och medans jag plockade undan middagen, så passade hon på att hitta ett av mina läppstift, och sminka sig och skrållan, Vera tyckte att de var jätte fina:) Här ser ni resultatet:
Jätte fina blev de:0. Hon är då min tös.
Nu ska jag kolla på eurovision.. Hejja Sverige!!
Just det: Blev lite röd efter solningen idag.. men förhoppningsvis blir det brunt snart;)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar