onsdag 25 april 2012

Vart tog det fina vädret vägen??

Onsdags morgon sken solen och jag tänkte att idag blir det fint och varmt, finare och varmare än i går:) Men nu är det grått och inte speciellt varmt heller:( Men, men vad gör man, det är trots allt April. Igår orkade jag inte skriva var helt slut, en dag med mycket att göra. Först uppe tidigt för vi hade tid hos logoped, sen snabbt till dagis, Sen hade jag MVC. Allt såg bra ut, förutom att jag är trött, och tydligen ser jag väldigt trött ut så att jag blev ordinerad att vila och sova gärna!! Dessutom måste jag öka mitt järnintag ännu mer.. Efter MVC gjorde jag faktiskt som hon sa, åkte hem, åt först lunch, sen skulle jag vila, men somnade som en stock. Det var skönt, men det var inte lika skönt att gå upp, skulle kunna sova längre, så jag gick upp som i dvala, för att ta mig till vattengympan.. väl där känns det jätte skönt att få röra sig lite, men det tog tid att komma i fas..
Idag har jag varit och fikat med Marina och söta Alwa.. mys, det var ett tag sen vi sågs så det var jätte trevligt att ses. Sen mötte vi två andra gulliga mammor på stan med deras söta pojkar..
Nu när jag sitter hemma och ätit lunch precis känner jag mig lite trött.. igen. Förresten.. ja, det blev lite shopping fast jag sagt att det inte skulle bli det, en filt till bebben, som är vad säger man "plastad under" typ picknik filt.. kan vara bra att ha i sommar. Så att det inte blir blött i genom. Sen ett par shorts och linne till Vera. Det var det. Sen finns det massor annat man vill handla, men man måste lägga band på sig!! Så är det.

Sen har jag gjort om dessa bilder:


Tack Anna för hjälpen, förstår hur man gör nu. Det var inte så svårt, och jag tyckte du förklarade det jätte bra!!
Nu ska jag hänga tvätt och pyssla lite med foton innan jag ska hämta vildingen på dagis..
Kramar

2 kommentarer:

  1. Snälla Michaela handla inte så mycket
    tänk att pengarna behövs senare.
    mormor

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att du förstod hur jag menade. Bilderna blev jättefina!!!
    Ibland kan jag tycka att vissa bilder blir mer effektfulla om man förstärker en svartvit bild med en detalj i färg :)
    Jag har planer på att ge mig ut snart och fota lite bilder som jag sedan ska redigera på det här viset. Jag har lite idéer på foton så vi får se när det blir av :) Snart hoppas jag!!!
    Hur har helgen varit?

    SvaraRadera