lördag 21 april 2012

Lördag och full rulle..

Vera slappar i sitt nya Pippi tält hon fick igår:)

Hon gillar Villevillekulla


Var uppe kl 6.35 på toa.. sen hann jag inte somna om förrän Vera vaknade straxt innan 7sen var det bara för oss att gå upp.. Vi åt en mysfrukost med färskt bröd från bakeriet, gött! Sen gjorde vi oss bara i ordning för att åka till Väderstad, Peter skulle hjälpa sin bror, och Vera och jag var hos Emma, Måns och Ellen. Till lunch åkte vi ut till våra karlar, där var även barnens farmor och farfar.. Vi åt grillade hamburgare, mat smakar så mycket bättre ut i skogen:)




Det var våran förmiddag, under efter middagen kom Iza och Robin hit till oss. Vi åt middag och fikade. Vera och Iza lekte massor. Vera gillar verkligen sin moster Iza! Det var riktigt trevligt att de kom på besök, nästa gång kommer vi till er!! 
Efter en heldag är jag helt slut så nu ska mitt huvud ha en date med kudden.. 

God natt


3 kommentarer:

  1. Så himla mysigt det ser ut! Saknar Er! Kram

    SvaraRadera
  2. Och moster Iza gillar verkligen Vera! ;)

    SvaraRadera
  3. Vad mysigt det ser ut :)

    Melody har för mjuka leder" och det har tydligen även jag. Hon har ärvt det av mig. Men det är inget farligt, och inget som räknas som ett sjukdomstillstånd. Men det tar ofta längre tid för barn med för mjuka leder att lära sig att gå. Men det går framåt. hon har gjort så STORA framsteg de senaste veckorna så nu är det inte långt borta. Sjukgymnasten trodde att det bara handlar om veckor innan hon går nu... :)
    Hur är det med er?
    Allt bra med Lillkotten i magen?

    Kramen

    SvaraRadera