söndag 15 april 2012

helgen

I fredags var vi båda två och hämtade Vera på dagis.. Hon blev så jätte glad:) Sen åkte vi ut till Väderstad för att hämta hem lite grejer, som vi hade där. Middag åt vi där oxå:) Måns var oxå där, så det var som vanligt full rulle på våra små... de är sånna små trollungar!!
Under lördagen har vi pysslat lite, varit ute och gått, sen blev det en stund vila för mig när vera sov, var helt slut. Sen fikade vi på balkongen:)
Det var mys. Till middag gjorde jag en fiskgryta (recept från min syster Iza) den var jätte god, så det blir att vi gör den fler gånger.
Sen har det varit en del bus. Johnte var här och åt middag också och sen hyrde vi film och tänk vi hyrde två bra filmer annars brukar man dra åtminstone en nit lott, men icke då.
I dag söndag, åt vi en ganska sen frukost, skönt att få göra det ibland, även om man är van att äta tidigt och när man väl äter sent känns det som hela dagen gått. 
Efter frukost och promenad med Tyzon så blev det en sväng till Ikea, där köpte vi gardinstänger. På Ikea idag hade de bingo för barn och när man fått en rad så fick man ett pris att hämta där man köper korv, och givetvis var vi med på det och priset Vera fick var en påse bilar.. gissa om hon var nöjd;) Vi fick inte röra påsen. 
Så nu på eftermiddagen har vi satt upp gardiner.

Nu är allt nästan uppe i lägenheten. Tavlor ska fortfarande upp på väggen och sen är det lite småfix annars är vi i fas! Peter nattar Vera nu och jag sitter och väntar på att han ska komma upp så jag kan få lite massage på min onda rygg! Hoppas att ni har haft en bra helg.
Jag nu.. i vecka 34 bara 6 hela veckor kvar... tiden går undan.. och lägg märke till jeansen:) Nu ska jag kolla på mästarnas mästare!! Ha det gott!!


2 kommentarer:

  1. Så fin du är! klart det är en liten grabb i den där söta magen :) kram på er (måste komma i se hur ni bor snart)

    SvaraRadera
  2. Ja tror mä det e en pojk! Spännande!!! kram johanna o barna

    SvaraRadera