onsdag 18 april 2012

Jag har blivit en sunkis...

I går var jag på vatten gympa, det var kul, och skönt att få röra sig, man kände sig lätt i vattnet.. desto tyngre kände man sig närman klev upp:) I går kväll var jag tröttare än vanligt, dessutom hade jag ont i axeln.. men jag gick och lade mig tidigt, och axelsmärtan var borta i morse. Skönt. Dock kände jag av foglossningen mer än vanligt i dag, så nästa gång finns det vissa rörelser måste jag ta det lugnare med nästa gång. I dag har jag bara tagit det lugnt och glidit omkring i mjukisar... "varning" Mjukisarna hittar jag allt oftare.. haha. Vilat har jag oxå gjort och jag somnade stenhårt och höll inte på att komma upp igen.. och jag är trött nu igen, förstår inte hur trött man kan vara.
Peter lägger Vera nu, sen ska vi tvätta bilbarnstolen, som fröet ska ha sen.. Fröets rum, börjar mer och mer se ut som ett bebis rum. Vera är med och hjälper till och det går jätte bra. Vera förklarar för oss att allt är bebisens, och sen provligger hon sängen och provsitter bebisskyddet och provligger babygymmet.. så att allt ska vara säkert och godkänt tills fröet kommer.

Kramar

1 kommentar:

  1. Jag tror Vera kommer bli en alldeles underbar storasyster :)

    Vi åkte på magsjuka här igår så casper har varit helt livlös idag.. Sitter typ och väntar på att Elliot eller vi ska få skiten nu med :/
    Men annars så rullar det på här! Inskolningen går kanon, bara så synd att vi fick avbryta den nu när magsjukan kom..
    Hoppas det är bra med er oxå! Vill se lite bilder från nya lyan ju ;)
    Kramisar Linda

    SvaraRadera