tisdag 10 april 2012

Nu är man då sjukskriven!!

Var hos läkaren i dag och nu har jag blivit sjukskriven. Det som är "fel" på mig är min rygg, jag har foglossning och ischias tydligen, men ont gör det! Så nu är jag sjukskriven till den 2/5 sen får vi se, blir väl jobba sen, trots ont. Nu har jag i allafall överklagat ytterliggare en gång till försäkringskassan och får se om de ändra beslutet om graviditetspeng och ger mig hel.. fast nu ligger beslutet hos förvaltningsrätten.. så vi får väl se. Det skulle vara hemskt att gå tillbaka till jobbet när man har ont, men vad gör man när försäkringskassan nekar en hela tiden, och tycker det man gör inte är jobbigt, de borde komma och testa en dag hos oss. De vill att man skata ut föräldradagar.. innan barnet är fött, men det vill man ju INTE  de vill man ju ta när bebisen kommit. Så nu får vi se vad som händer... är i allafall arg.. och matt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar