måndag 16 april 2012

Måndag och veckan har börjat..

Ja, ni såg själva hur vår promenad till och från dagis såg ut!! Sen hade jag oturen att det regnade på vägen till dagis när jag skulle hämta henne så min lilla vovve fick åka vagn till dagiset igen, fast när vi skulle hem hade det slutat så han gick faktiskt hem, och det gjordeVera också.. vi hade en incident bara, där hon vägrade komma med hon bara satte sig ned, brevid en trappa, sen började hon springa upp och ned för den.. Men struntade iatt jag fortsatte gå, hon stod bara och stirrade på mig.. Tänkte att jag kunde vänta ut henne en bit bort.. men vem tror ni vann, jo HON för jag gick tillbaka och hämtade henne!!

Vad har jag gjort idag då, jag har spenderat min dag hos Sandra och hennes underbara barn, haft en riktigt fin dag. Bjöds på fika och mat och annat gott, hade en kanon dag. Men nästa gång får de komma till mig så jag får bjuda igen;) Tack för den här måndagen. I morgon ska jag gå på mitt första gravidvattengympa pass.. ska bli skönt att får röra på sig lite, hoppas att det är kul bara.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar