söndag 11 mars 2012

VAB

Nu klarade vi oss inte längre, i går kväll så var Vera jätte ledsen ok gnällig, kunde inte somna och när hon sov så sov hon inte djup, och vaknade och grät och grät i sömnen, och hon sa ajaj hela tiden. Sen efter ett tag känner jag kaminen, då har hon  fått hög feber. Så det var bara att ge henne en supp och nässpray, sen efter ett tag så sov hon bättre ett tag. Så i natt sov ingen av oss bra. Idag har Peter och Vera bara tagit det lugnt. Men hennes hosta har inte blivit bättre och snorig är hon. Jag har jobbat, men även jag börjar känna mig hängig, men har kurerat mig i kväll, så imorgon måste jag vara bra, då jag ska ta hand om min lilla sjukling.
bjuder på en magbild!
Är så nyfiken på vem det är där inne! Nu har det gått 70% av graviditeten!
Med den har bilden avslutar jag den här kvällen och det här blogginlägget!
Hoppas att alla får en bra vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar