måndag 19 mars 2012

Måndag och veckan börjar..

I dag var det sov morgon till ca 7.30.. Peter  var hemma idag pga knät! Så morgonen här hemma gick lite lättare,   jag gick med Tyzon på promenad själv  utan stress och skrik.. det var härligt, Vera fick vara kvar  hemma och leka det gillade hon, hon fick vara med pappa:) Sen åkte vi till  till dagis, jag och Vera.. hon var glad att få vara där. När hon tycker att det är så kul där, glömmer hon bort att ge mig en puss!
Idag har jag jobbat, det gick bra idag, fått massor av nytt, annars var kvällen lugn.
Bjuder på en magbild: Nu är det 10 veckor kvar:)
magen, växer och växer..

Nu ska jag sov, jobb i morgon kväll..Hoppas att jag får sova i natt.. behöver det, är så yrslig på dagarna numera.

Kram

1 kommentar:

  1. Fina magen :)

    Tommy ska in på magnetröntgen nästa fredag, den 30:e. Vet inte om han får svar direkt eller om dom ska kolla igenom bilderna och ger svar vid senare tillfälle?!
    Sen får vi väl se vad som händer sen. Tommys mosters killes korsband gick av och han fick hoppa på kryckor efter operation och blev sjukskriven i ett halvår :( DET känns inte roligt. Så vi håller tummarna för att det inte ska vara korsbandet.
    Som det ser ut så blir vi snart stående med två hus också... Vi ska ta över ett hus från och med 1 maj, och vi har inte fått vårt nuvarande hus sålt än. Så dubbla boenden och en sjukskrivning vore en väldigt dåligt kombo :/
    Men, men...det är bara att hoppas att det går bra :)

    Vad fort din graviditet har gått! Det är ju snart klart :)
    Har ni kollat vad det blir för något? Vad tror du själv?

    SvaraRadera