torsdag 1 mars 2012

Torsdag, blev väckt straxt efter kl 6 i morse.

Vera hoppade upp ur sängen i morse och tände lampan, det var ju tur, för i och med det vaknade Peter oxå:) Och han hade ställt fel klocka, så när jag sa hur mycket kl var så trodde han mig inte först, så jag var tvungen att visa honom den. Hans hade ju inte ringt, men han hann till tåget, tack vare Vera. Vera var ju så glad i morse när hon såg att pappa var hemma, så hon blev lite ledsen när han var tvungen att åka...
Imorgon har jag sovmorgon så jag hoppas på att Vera planerar att sova lite längre!
I dag har jag annars haft jobbmöte och sen har jag jobbat kväll, blev en långdag idag för mig.. Är jätte trött.. Nu har jag blivit riktigt gravid, benen och fötterna sväller och jag har svettningar.. phuu.
Nu ska jag se big brother..

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar