torsdag 22 mars 2012

4 år

Idag firar jag och Peter 4 år som förlovade<3 Idag skulle jag varit ledig, men gick in och jobbade en stund på förmiddagen, det har varit rätt mycket nu. Efter jobbet snabb handlade jag, för att sen hämta Vera kl 13 på dagis. Vi hann bara hem för att jag skulle slänga i mig lite mat och gå ut med Tyzon. Sen var det bara att åka till US. Vera och jag var hos logopeden. Det gick bra, Vera var duktig, vi ska dit några gånger till. Sen har jag varit och tränat, body balance! Det var helt ok, men man kan inte göra allt man trodde man kunde;) men jag löste det bra! Skönt att träna lite i alla fall! Nu i kväll åt jag och Peter en god middag bara han och jag, (Vera sov) mys! Idag plockade Vera vårens första tusselagon som hon skulle ge till sin pappa! Våren är här!!:)
Kram

3 kommentarer:

  1. Lasse har också plockat årets första tussilago

    SvaraRadera
  2. Grattis på förlovningsdagen! Kram

    SvaraRadera
  3. Stort grattis till 4-årig förlovningsdag :)

    SvaraRadera