torsdag 15 mars 2012

Torsdag

Idag har jag jobbat, det gick bra. Det var inte så tungt för mig i dag, dock känner jag att det trycker på nu. Men det är väl så det ska vara nu. Jag har hämtat ut mina inlägg, kändes ovant att gå i dem. Hoppas att det blir skönare för fötterna och benen.
Peter var ju på operation idag, knät, de gjorde en titthåls operation! Det gick väl bra, men resultatet var inget vi ville höra. Från att det "bara" varit menisken som varit paj, var det nu även korsband och brosk som var kaputt! Den första och även den andra LÄKAREN hade MISSAT det. Korsbandet är av, om den första läkaren sett det så kanske knät hade varit bättre idag, i stället är det skit. Läkaren i dag sa att det var ett "skit" knä;) Alltså inget bra knä. Man blir så arg, samtidigt väldigt ledsen för Peters skull, idrotta och sånt han gillar kan han ju inte hålla på med längre. Och i med den här domen så  lär det inte bli bättre. Nu är det rehab som börjar IGEN! Får se vad som sägs sen.

Imorgon bitti ska jag till MVC en snabbis.. kl 7.30 aaarrggh tidig, får se om jag orkar upp;) haha.. sen ska jag skynda mig hem och äta frukost med mina älsklingar!! Vi ska även på utvecklingssamtal på Veras dagis i morgon, ska bli så spännande!!

bjuder på en gammal thailands bild;)


Kram

2 kommentarer:

  1. Ja vi är jätte stolta. Trodde aldrig de skulle gå så fort/lätt :O Eller ja.. De har ju lite jobb, frågat, frågat och varit på honom som en hök. Men de gav ju resultat snabbt också. Men gud va skönt!

    SvaraRadera
  2. När är det ni har BF? inte långt kvar nu va? Spännande!!!

    Ja du, det där med trotset är inte roligt. Idag har det gått ganska bra faktiskt. Hon har blivit arg ett par gånger men jag har lyckats "distrahera" henne så det har flutit på ganska bra ändå :)
    Hur gammal var Vera när trotset började?

    Tråkigt med Peters knä. Det är eventuellt samma sak med min Tommys knä :(
    Vi hoppas att det "bara" är menisken och inte korsbandet... För är det korsbandet kan Tommy bli sjukskriven i ett halvår och det vore INTE det roligaste...
    T skulle egentligen vara sjukskriven i 3 veckor nu. Han klarade 5 dagar och sen "friskskrev" han sig och åkte och jobbade igen för han var så rastlös :/
    T ska i alla fall in på magnetröntgen om 2 veckor. Så vi håller tummarna!
    Hoppas det går bra för Peter med rehab!

    Ha en bra dag. Kramen

    SvaraRadera