tisdag 6 mars 2012

Kul att tv:n pajja!!

När vi satte på tv:n i kväll, ( vilket vi inte gjorde förrän efter 19 förvi har haft familjetid) tog det inte lång stund förrän det smäll till lite i tv:n och bilden pajja, bilden tappa färg och blev mörk, plus att det var lite histagram över den.
Mindre kul, nu måste vi köpa en ny tv, vilken rolig utgift, eller inte!! Det är ju så typiskt. Kan inte se topmodel sverige, det blir inget house och inget bb.
Tröstar mig med lite dator och glass med kladdkaka, sen blir det lägga sig i tid och läsa lite bok. Det gillas det med.. Men det är ju så typiskt bara.
Blir ju inget bollibompa imorgon heller.:(
Är ledig i två dagar nu, undrar vad jag och Vera ska hitta på, nåt blir det i allafall. Blir nog bad en dag i allafall.

Tänkte visa bild på tv:n men den kommer inte till mailen.. visar det snart.

kram

2 kommentarer:

  1. Inget kul :( skönt med 2 dagars ledigt! Kraam

    SvaraRadera
  2. Svar: åt ett ägg.. ska ju inte äta så mkt innan träning. Men jag upptäckte felet, det var kvinnoveckan, även fast jag hade den förra veckan med! sjukt....

    men men, ja jag är ledígt! äruu sugen på att komma hit? :)

    SvaraRadera