måndag 26 mars 2012

Måndag!

Idag efter vi ätit frukost och klätt på oss, hämtade Vera sina skor och regnbyxor och ville åka till dagis. Men jag sa att det inte var dags för dagis, så då frågade jag henne om hon inte ville se bollibompa istället, men det ville hon inte, Då sa hon: Vera åka till dagis...Att hon inte vill umgås med sin kära mor! hihi.. När vi sen kom till dagis och tog Vera ytterkläderna hann jag inte mer hänga upp dem sen var Vera borta, vart tog hon vägen, så tittade jag bort mot barnen och fröknarna och mycket riktigt där inne var hon tillsammans med de andra. Jag fick ingen puss ingen kram, inget hejdå!!
Men det är väl kul att hon trivs på dagis.
Annars har jag jobbat idag.. det gick bra,  men nu har jag återigen fått jäkligt onti ryggen... så ajajaj..
Nu är det snart dags för sängen, gött, upp och jobba tidigt i morgon:)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar