onsdag 17 augusti 2011

Torsdag

Läkar besöken i går gick bra... först fick jag vänta i 1 h och 45 min för att komma in till läkaren.. Vera var jätte duktig, fast hon blev väldigt otålig i slutet men vem kan anklaga henne.. (jag tyckte också det var tråkigt) (tack för att man har Iphone) När jag väl kom in tog det ca 5 sek.. det var inte öroninflammation utan min trumhinna går innåt så jag måste tryckutjämna flera gånger per dag får att få ut den igen + att jag hade ett litet sår där.. så ingen fara alltså.
Sen var det läkaren med Vera och hon gillade det inte. Hon blev ledsen bara de petade på henne..stackarn, förstår att det är jobbigt med alla dessa vit klädda människor, som ska peta på henne. Men hon var duktig och vi  klarade det. Efter sjukhuset åkte vi till Ica-Maxi och handlade och Vera fick en glass efter, för att hon varit så duktig hela dagen.
gott med glass;)


 I morse gick vi upp kl 7. Kul med sovmorgon... haha. Sen mös vi framför tv:n tills det var dags för frukost. Kl: 11 var Vera på dagis och jag åkte till jobbet. Idag gick jobbet fort, skönt med sådana dagar. När jag kom hem fick jag mat och till efterrätt hade vi tårta;) Och nu har jag bröd i ugnen som jag har bakat.. får se hur det smakar i morgon.. spännande.
Imorgon är jag ledig så då får vi se vad vi hittar på förnåt!

Kram

2 kommentarer:

  1. Vi har en hel lista med många fina namn så vi får se vilket det blir..Några veckor kvar så vi har att tänka på..kram

    SvaraRadera
  2. Ja hur gick det med brödet? blev det gott? puss

    SvaraRadera