lördag 6 augusti 2011

Slut på semestern.. åter till vardagen!!

Nu har jag börjat jobba, började i dag faktiskt. Väldigt blandade känslor inför det faktiskt. Men, men.. nu över till nåt roligare... nämligen min semester.. Har haft en riktigt härlig semester faktiskt. Första veckan var vi i Uppsala, där träffade vi familj och vänner, riktigt trevligt! På onsdagen var det barnens parkdag som vi var på, där var även Carro och Josse jätte skoj att se dem. Där fick Vera rida för första gången.. och hon gillade det.
Jag håller ordentligt.. hihi.. ville inte att hon skulle ramla av även om jag litar på att hon kan hålla själv ville jag ej riskera nåt.


Efter ridturen softar Rasmus och Vera ned.
Här har våra busungar smörjt in sig själva med solskyddsfaktor.. kolla rasmus arm.. vi tyckte att det var tyst nån sekund för länge!!
Fredagen åkte vi hem direkt ut till Väderstad och firade bröllopsdag med Peters föräldrar. Lördagen blev det utgång för mig och Peter fast på varsitt håll;)
Måndag kväll kom Emmy och Rasmus hit;) Den här veckan var det även fint väder så det blev mycket Tinnis!
Onsdagen åkte vi till Skara Sommarland!

Sådan mor sådan dotter;)

Rasmus får åka bil!! Det älskar han!





Här har hon precis dykt!! Hon är jätte duktig på det!!
Vera dyker!!


Emmy och Rasmus åker rutschkana!!

 Både Vera och Rasmus är som fiskar i vattnet. Och de är riktiga busungar med!
Åker lite karusell!! Vilket var super skoj!!

Vera äter popcorn!
Vi sov en natt på skaras camping. Det var trevligt! Första dagen på skara var det inte sol hela dagen utan det kom en rejäl regnskur som höll i sig i ca 1 och halv timme.. Lite synd tyckte jag om Iza som åkte hem torsdag morgon.. och den dagen hade vi strålande sol! Men det var två fina dagar ändå. 
Ja, nu har jag sammanfattat min semester i allafall!! Hoppas att ni andra oxå har eller har haft en bra semester!!

Kram

1 kommentar: