tisdag 30 augusti 2011

Tisdag

Jobbigt, jag har blivit dag blind, har inte koll på vilken dag det är. Tycker att det är lite jobbigt faktiskt. I går var vi upp till öron med Vera allt såg bra ut! Sen var vi på inskrivning på skolan, Vera satt i skolbänken för första gången, hon var jätte duktig!
Så söt. Hon satt så still som bara hon kan;) Efter skolan fick vi springa till bilen för det regnade ute!!
Idag har jag jobbat, så är helt slut, men det kanske beror på att det är mycket som ska ske de närmsta dagarna, efter den här veckan kan man pusta ut, och börja ta tag i allt... strukturera upp allt;) hur det nu än ska gå, när jag är så slarvig!! Haha. 

Min prinsessa:

Älskar henne så mycket. 
Hoppas att den här hösten går fort och att vi får en härlig vinter.
Vera sov när jag kom hem i kväll, och så kommer det vara hela hösten, tråkigt att inte få vara där och natta henne.  Jag får vara glad för att jag får ha henne de glada mornarna i alla fall.
Nu är det dags för mig att lägga mig oxå. Godnatt.


1 kommentar:

  1. Heej! Allt är bra här nu igen :) Hur är det med er? Vilken fin blogg du har fått :) Inte vart inne på ett tag och har inte följt bloggar så mycket =/ jätte tråkigt!

    Men nu ska det bli ändring på det igen.
    Ha en bra kväll!
    Kraaaam

    SvaraRadera