fredag 12 augusti 2011

Ledig helg..

Idag jobbade jag veckans sista pass..så skönt med en ledig helg!! I morgon ska vi på inflyttningsfest. I går var jag på bio med Iza och Robin och vi såg den sista delen av Harry Potter.. Tack för en trevlig biokväll.. Nu är det slut på Harry Potter.. Jag och Iza har sett alla delar på bio ihop. Lite tråkigt är det, var kul att ha det här hop med syrran, bara hon och jag! Nu måste vi hitta på nåt nytt! Några tips?
Nu är jag sådär typiskt fredags trött och slappar i soffan, Peter är med Johan och de spelar lite basket, bra sätt att smälta middagen på och det var grillat... super gott!!
Vera och jag fulade oss lite framför kameran.. så kul!! Hon är för go min stumpa!!

PUSS! Jag älskar dig så mycket, det finns inte ens ord som kan beskriva det jag känner för dig!!
Min trollunge sover nu... 
Så snart grabbarna kommer tillbaka in så blir det en kopp kaffe, sen tror jag att jag ska ta en tidig kväll i kväll,   vill vara pigg imorgon när min trollunge vaknar tidigt och vill upp, och då ska vi mysa framför tv:n och titta på bollibompa!!

Ha en trevlig fredag kväll!!


Kram

1 kommentar: