måndag 8 augusti 2011

Måndag

Idag har jag varit ledig:) Så det blev att ta det lugnt på förmiddagen, det vi gjorde var att gå på promenad med Tyzon, efter lunch och sovtid så åkte vi till Marina och A och A för lek. Där bjöds vi på fika.. mums..
Barnen äter vinbär;)
Vera gillade verkligen vinbär.. här kikar hon fram ur busken.. sötis!
Efter en trevlig eftermiddag var jag och Vera tvungna att skynda därifrån.. precis när Alwa vaknade (hann hålla en snabbis) Sandra och Mio stannade och mös ett tag. Vera och jag styrde bilen mot Ica Maxi för att handla mat, Vera var duktig men jag glömde hälften! men, men får ta det en annan dag.
Sen i kväll har jag även varit på step.. Det var svårt att hänga med, men skam den som ger sig, ska ge passet en chans till.. hoppas på nästa måndag... Jag måste verkligen ta tag i träningen nu och börja äta sunt!!
Nu ska jag umgås lite med min man! Innan huvudet ska på date med kudden:)

Kram


3 kommentarer:

  1. Tack för igår! Var supermysigt, måste vi göra om snart! Puss

    SvaraRadera
  2. Gud vilken fin bild på Vera. Riktig sommar bild.

    SvaraRadera
  3. Nästa vecka ska jag till BVC på tis annars har ja inget planerat. Vilken dag är du ledig? Gick det bra att lämna Vera på dagis idag? Kraam

    SvaraRadera