söndag 14 augusti 2011

Söndag

I går var vi som sagt på inflyttningsfest hemma hos Emma och Johnte. Det var jätte trevligt, det bjöds på mat och dryck. Det var väl ca 30 pers där, jätte kul.. efter maten drog festen i gång.. och drycken flödade.. Jag satt mest och snackade med Ida-Karin. Tiden bara flög i väg, så vid halv 1 så gick vi ut.
Emma och jag straxt innan utgång. Det blev Harrys och sliver. Där dansade vi resten av natten, straxt innan tre begav sig Peter och jag hem. Så vår söndag har varit seg, Vera sov hos farmor och farfar, vi var och hämtade henne nu i kväll. Vi fick  även middag där, det var super gott, jag var super hungrig.
Nu ska jag titta lite på tv, sen ska jag gå och sova dags för jobb i morgon.

kram

1 kommentar:

  1. Semestern varar ju tyvärr inte för alltid :(
    Jag jobbar heltid men snart är jag tillbaka på det gamla vanliga - att huvudsakligen vara mammaledig och bara jobba 25%. Det känns skit jobbigt. Jag vill jobba mer!!!
    Ser fram emot utlandssemester och lite extra värme i slutet av september då vi far till Rhodos :) Ska bli riktigt härligt!!!
    Hur mycket jobbar du nu? Heltid? Var det Vero Moda du jobbade på?

    SvaraRadera