måndag 15 augusti 2011

dagens..


Vera idag efter dagis, vi sitter och väntar på Peter ska komma hem. Annars har jag jobbat idag, det har gått bra, det är dock mycket att göra. Det var kul att jag fick hämta Vera idag, det är inte ofta man får göra det.
Imorgon är jag ledig men det kommer att bli en "läkardag", först måste jag kolla upp mitt öra, sen ska Vera till     läkaren bara rutinkontroll så det är inget allvarligt. 
Nu ska jag slökolla lite på tv, är super trött, så det dröjer nog inte länge tills jag går och lägger mig;)

Kramar

2 kommentarer:

  1. God kväll snäckan..Senast vi var på kontrollen för kolla hjärtat så frågade vi om de kunde se vem som växer där inne och vad de kunde se så såg det ut som en tös men inte helt säkra kunde de var..så kanske vi får reda på mera nu på onsdag.Ha en skön kväll söta.kram

    SvaraRadera
  2. God kväll snäckan..Det är en prinsessa i magen,,,,väldig lik sin bror och kommer väga 4kg som min prins som de kunde se i dag..söt bild på din sötnos..kram

    SvaraRadera