söndag 3 juli 2011

Vem kan man lita på?

En av ens stora frågor som emellertid dyker upp inom en är vem kan man lita på? Tycker sånt är så jobbig, när man måste tänka på vad man säger och till vem. För säger man nåt i förtroende vill man ju gärna att det stannar där. Men har man valt att säga nåt till någon man litar på är det ju upptill den att förvalta det förtroendet. Sen har man ju självklart sin familj. Utan min familj hade jag inte haft nåt... Älskar er alla jätte mycket.
......
Över till nåt annat.. Helgen har bestått av jobb. I går kväll hade vi besök och Tina och Johan.. det var trevligt, vi satt och snackade vi drack,ö, vin och vatten;) I morse fick jag sovmorgon och sen fick jag skjuts av Tina till jobbet, jätte snällt, Peter hade tagit bilen och åkt och spelat golf och Vera fick vara hos farmor.
Vi åt söndags glass nu i kväll, (jag och Vera) vi testade den nya chokofilioko den var jätte god!! Tummen upp för den.

Vera härom dagen!! Min älskling!!
Nu ska jag fortsätta se på Metallica.
Kram

1 kommentar:

  1. Jag finns alltid här för dig. Älskar dig med!
    Puss

    SvaraRadera