fredag 22 juli 2011

JAG LÄNGTAR TILL HÖSTEN!!

JAPP, det gör jag!! Det är min absoluta favorit årstid!!! Bättre än sommaren som ändå regnar bort;) Nu är det två dagar kvar tills min andra semester... ska bli skoj, blir en tripp till Uppsala och den här gången har jag tid för både släkt och vänner;) Ska bli kul att ses.


Idag har jag jobbat.. och vi var super duktiga på jobbet idag, en klapp på axeln till oss! När jag kom hem åkte Peter nästan på en gång och jag och Vera var kvar.. jag fick natta våran ängel.
Peter är på stan med vänner.
Jag sitter och ser på CSI och äter kexchoklad..
Den är väl sådär om jag får säga mitt.. fast det smakar banan om den;)
Nu blev det spännande i CSI så nu ska jag fortsätta titta på TV.
Hoppas att ni har en toppen fredagkväll..






KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar