torsdag 21 juli 2011

Torsdag.. men inte vilken torsdag som helst!!

DET ÄR MIN MAMMAS FÖDELSEDAG!
GRATTIS MAMMA!! Hon fyller nåt mellan 25-30år;) hihi..

Idag har jag jobbat, jobbade 9-15.. sen hade jag brått.. Vi har nämligen haft fin besök. Våra grannar från Thailand har varit har, alltså Malin, Daniel och Wilma... Och barnen har lekt som bara den.. Det var så kul att se dem, fortfarande samma skrot och korn de två.
När de kom var Vera lite avvaktande, hon kände igen dem, men det var nåt som inte stämde.. men hon slappnade av snabbt, först blev det fika här... sen bar det av mot busfabriken.. Där mötte jag upp dem!!
Vera utanför Busfabriken!
Efter några timmars lek.. åkte vi hem hit och grillade! Hamburgare såklart;) Det var gött. Sen blev det kaffe och glass till efterrätt. Barnen lekte och lekte.. sen fick de bada... och då fick de ännu mer energi efter det. När det sen var dags för dem att åka,(vilket de gjorde så Wilma kunde somna i bilen) så blev det kram kalas här! Vera blev lite ledsen när de åkte.. De små tyckte väl att de precis kommit i gång att leka;) sötisar! Men vi kommer att ta en helg så snart vi kan för att åka upp dit så vi kan umgås lite mer...
klättrar

Malin leker med tjejerna

Springer!
Det har varit en underbar kväll..och man längtade tillbaka till Thailand och till hur enkelt och lätt och varmt det var där!! Vill tillbaka. Eller ha den enkelheten här!!
Vera slocknade snart efter att de åkt.. hon var super trött!! 
Nu slappar jag i soffan och ska fortsätta med det ett tag. 

KRAM





1 kommentar:

  1. Nu kom jag ÄNTLIGEN in på din nya sida. Det har inte fungerat förut :(
    Vilken härlig dag ni verkar ha haft! Vad härligt med besök från Thailands-tiden :) Då blir längtan lite större. Vet själv hur det är när jag träffar Henrik, min gamla reskamrat...då längtar jag så otroligt mycket tillbaka till Thailand!!!
    Hur är det med er annars då? Får ni någon semester i sommar eller är det bara jobb för er del?
    Kram

    SvaraRadera