tisdag 19 juli 2011

Jobbat i två dagar och är helt slut.. haha

I går åkte Peter och Vera tidigt.. Peter skulle spela golf och Vera fick vara hos farmor.. Tyzon och jag tog lite sovmorgon, innan det var dags för mig att åka till jobbet. Tyzon fick vara hos Ebba och Tina, vilket han gillade massor. Jobba måndag kväll gick bra, det var mycket folk.. det är kul när man har att göra.
Idag har jag också jobbat. Till jobbet lyssnade jag på musik på mobilen.. och så hade jag tydligen glömt radion på.. så när jag hade lunch var mobilen död, mindre kul. Sen när jag cyklade hem kom självklart spöregnet.. så jag blev genomvåt... men men det gick bara att skratta åt det.. när jag kom hem rann det vatten om mig.. Men vädret blev bättre så i kväll har vi grillat med Ebba och Tina.. gött. Blev nåt glas vin också.. Sen kom Johan förbi en sväng med.
Nu ska jag lägga mig med våran tös.. som vaknade jätte ledsen nyss.. och hon är tröst lös.. nästan.. får se hur den här natten slutar.

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar