söndag 24 juli 2011

Semester för andra gången...

Nu har jag semester... gött.. vad ska vi göra då? Jo, det blir en sväng till Uppsala, bo hos syrran och träffa familjen och mina vänner;) Sen blir det en sväng till Söderköping; med fam Andersson/Sundin...(Det ska bli av!) Helgen kanske bjuder på utgång.. hoppas men vi får se.. för vi ska ut och ätan med Peters familj. Sen ska vi en sväng till Skara sommarland, ska bli skoj.
NU njuter jag av att jag har semester och det firar jag med polsk öl:
Ölen har vi fått av Peters pappa Tobbe som har varit på semester med Aino i Polen. 


KRAM

1 kommentar:

  1. Åh så härligt med semester! Hoppas att ni får trevligt på era små semestertrippar då :)
    Vad fin bilden på dig och Vera är (den du har i din header). Gillar den jättemycket!
    Ha de gott.
    Kram

    SvaraRadera