måndag 10 oktober 2011

Tandläkaren!

Nu har jag precis varit hos tandläkaren och dragit ut en visdomstand! Skulle först operera ut den, men han vill prova och se om vi kunde få ut den ändå...och det gick. Men känner mig lite mörbultat.. Det gjorde inte ont... Fast jag var på helspänn nästan hela tiden, sköterskan var jätte snäll och höll mig om händerna och sa åt mig att andas! Till sist fick de ut den och sen sydde de! Man känner sig inte snygg efteråt direkt! Helt svullen och ingen känsel i halva nedre delen av ansiktet! Kul att man då har tandläkaren mitt i stan och måste gå hem! När jag kommer hem ser jag att jag gått och DREGLAT och det har runnit ned på hakan och jag har inte känt något! Nu ska jag vila en stund! Blir inget jobb för mig i kväll! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar