måndag 17 oktober 2011

Måndag.. och har varit ledig

Har varit ledig i dag och det har varit såå skönt.. först har natten inte varit den bästa.. jag har haft ont i tanden och Vera har sovit dåligt!! Så i morse tog vi sovmorgon till 8! det behövdes.. Sen har vi slappat lite innan vi åkte till ögon med Vera.. det gick bra en stund tills hon sten vägrade!! Så det var bara att lägga ned, så vi får återkomma om ca 6-9 månader.

När vi kom hem från ögon.. Då skulle hon promt ha den mössan och solglasögonen på sig.. Sötnosen...
På eftermiddagen har vi diskat och städat Vera har hjälpt till och så lagade mat. Peter var på innebandy träning i kväll och jag och Vera har målat, sen har vi badat!


Straxt ska jag lägga mig och försöka sova... får se om det går i natt. Imorgon ska jag till tandläkaren igen, blir nog penicillin för mig...
Kram

2 kommentarer:

  1. Söta Vera, vad duktig hon är, ärvt det konstnärliga från moster;)
    Hoppas det löser sig med tandvärken för dig. Puss

    SvaraRadera
  2. Dåligt med tanden . Ussch och fy.. Hoppas det går över!

    SvaraRadera