söndag 16 oktober 2011

OOO ajajaj

I natt kunde jag inte sova för att jag hade så jävla ont i tanden!! Så i morse ringde jag jourtandläkaren och jag fick komma in direkt!! Hon spolade rent och konstaterade att jag hade en så kallad emty socket så det var som en ficka in på benet och därför gör det så ont, när luften nuddar benet!! När man drar ut en tand ska blodet egentligen koagulera  där men det hade det inte gjort så det hade blivit ett tomrum.. så hon spolade rent och lade ett tillfälligt lock över alltså täppte igen hålet, så jag måste till min tandläkare på tisdag igen, så jag får ringa imorgon, så får vi se vad som händer.. blir säkert en penicillin kur.. vi får se... ont gör det i alla fall fortfarande.. som f*n.. blir värktabletter i natt igen..

Kramar

1 kommentar:

  1. God middag..Aj förstår att du har ont i tanden..Hoppas att det är bättre med dig nu..
    Min dotter kom för en vecka sedan den 3/11 :) Allt har gått jätte bra,snabbt gick det med..Ha en fin start på veckan.kram

    SvaraRadera