söndag 9 oktober 2011

Söndag!

Dagen började med en liten sovmorgon till halv 8... Men ingen slö söndag var det inte! Vi fick upp åt frukost! Sen satte vi fart mot simhallen för bad och lek! Dit kom även Veras kusin Måns! Och Emma och Stefan. I badhallen var det livat! Våra barn var klart vildast på stället... Efter badet blev det fika. Barnen åt pannkakor! Jag fick slänga i mig en mindre god sallad, men behövde det för att orka med jobbet, som jag åkte till direkt sen! Jobba gick ok! När jag kom hem väntade min kära familj på mig ute! Och Vera kom och gav mig en bukett med blommor, de var från henne och Peter! tack Peter, jag älskar dig<3
Till middag blev det äntligen hemma hamburgare, det har vi varit sugna på ett tag nu! Vera sover nu, fast oroligt.. Så vi har fått varit in till henne ett par gånger och nu sover hon i vår säng! Det blir nog till att gå och lägga sig för vår del oxå snart!! Kram

1 kommentar:

  1. Vilka fina rosor!
    Och vilken härlig dag, förtom jobbet såklart ;)

    SvaraRadera