onsdag 4 juli 2012

Stina 3 veckor och Rasmus 3år idag!!

Idag blir Stina 3 veckor.
Stina sitter hos sin stora syster<3 Mina älsklingar.

En riktigt trött tjej!!
I dag har vi inte gjort mycket, men kändes som om vi behövde en dag med lugn och ro.
Igår var jag och Stina ned på stan för en fika med Marina och Alwa, det var lika mysigt som vanligt. Sen på kvällen kom Micke och Lisa hit, vi åt mat och hade trevligt. Kul att se dem, lite längre den här gången, sist vi sågs så hann vi knappt in till dem innan vi var tvungen att gå igen.
Här sjunger Lisa med Vera, det lät jätte fint.

Grattis Rasmus på 3 års daggen!!

Kram

2 kommentarer:

  1. Men tänk att Stina redan är 3 veckor! Vad fort det går... Jag minns när Melody Föddes och alla sa: ta vara på tiden, det går så fort... Jag har tänkt på det där: vet inte hur man gör för att ta vara på tiden MER???!!! Man är ju med dem dygnet runt, man ställer om hela livet efter dem när de är nyfödda. Man gör allt för dem. Hur tar man vara på tiden MER? Hm...konstigt uttryck det där!
    Oj vad jag svamlar :) skulle egentligen bara höra hur bi har det och hur det går med era fina flickor?!

    SvaraRadera